środa, 16 grudnia 2015

POLSKA PACZKA W JAPONII - JAPOŃSKA PACZKA W POLSCE.

Na Wasze życzenie - ŚWIĄTECZNE PREZENTY DLA KUMI i OD KUMI. ;)

Prezent dla Kumi składał się z kilku części:
1. Słodycze:
- Ptasie Mleczko - Wedel (chociaż wiem, że Japonia je przejęła, to i tak Japończycy nie mają tylu smaków czekoladek etc., co my posiadamy),
- Pralinki - Mieszko,
- CZEKOTUBKA <3
- Toruńskie Pierniki - jako, że do Torunia mam kawalątek wypadało wysłać coś z "mojego" regionu,
- Delicje Szampańskie - klasyk,
- Czekolady Wawel.
2. Kosmetyki Ziaja - w końcu Polska firma, sama ją chwalę!
- Seria "Kozie mleko",
- Mydełko do rąk - Gruszka i Cynamon chyba :D

3. Upominki.
- Urocze, ciepłe skarpetki,
- Skarpetę Mikołaja,
- ozdobną Choineczkę.



Prezent od Kumi dla mnie i mojej mamy:
1. Przekąski:
- Suszone śliwki,
- Przekąski ryżowe,
- Najbardziej znane ciastka z Okinawy,
- Sól :D

2. Kosmetyki:
- Urocze cienie do oczu,
- Krem do rąk,
- Pomadka ochronna z miodem,
- Mydełko z ekstraktem słonecznika oraz jojoba.
- Maseczki płachtowe,
- Puder do twarzy,
- Naklejki na paznokcie.

3. Dodatki:
- Piękna kartka świąteczna z życzeniami,
- Zeszyt z motywem Fuji!

Kumi bardzo przypadła do gustu Ziaja seria "Kozie mleko". Zachwala sobie ją nieziemsko. Ahh, nie omieszkam wspomnieć, że nasze Polskie Ptasie Mleczko robi również furorę - wysłałam je już po raz DRUGI <3

CHCIAŁABYM RÓWNIEŻ POCHWALIĆ POCZTĘ POLSKĄ! Tak kochani, dobrze słyszycie! Po raz drugi spisała się na medal. Za pierwszym razem paczka ekonomiczna do Kumi szła TYLKO 5 dni roboczych, zaś teraz - W OKRESIE PRZEDŚWIĄTECZNYM - TYLKO 6 dni roboczych!


Spodobał się post? Co sądzicie o takich akcjach? ;)


32 komentarze:

  1. sama bym chciala znac kogos z Japonii i moc robic takie cudowne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    chyba rzeczywiście jeest poprawa. Ja od Ber de Ver miałam paczkę po 5 dniach w swoim UP (a w między czasie był weekend). Mam wrażenie, że obie strony pocztowo, ze wzgl. na święta się zmobilizowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam dobrych doswiadczen z poczta polska. Kilka razy zgubili moje przesylki i paczki. NAjbardziej zabolalo, gdy nie doszla do mnie paczka z Hiszpani, od kolezanki. Prezenty cudowne, i Twoje dla Kumi oraz te od niej :) Wesolych Swiat i takie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że akacja świetna :D Kojarzy mi się z taką 'wymianą kulturową' :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja! Obie możecie poznać dzięki temu coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie paczki to mega poprawiacz nastroju. I przy okazji można poznać nowe smaki słodkości i kosmetyki. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuuuu :D widzę Hello Kittowe akcenty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś wysyłałam ptasie mleczko przyjaciołom
    w Meksyku - tez uwielbiali:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, mega fajna sprawa <3 Uwielbiam dostawać takie różności od serca :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega mega megaaaaaaaaa mega! <3 Teraz już musisz zrobić 2 makijaż'owe vid na Twoim przyszłym kanale YT kochana! :D a co, kosmetyki się poszerzyły to ja tutaj wymagam teraz dwóch tutoriali z ich użyciem ;D
    Uohoo będę męczyć i dręczyć >:D
    ..ale ta sól.. ten.. smakuję inaczej? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej. :D Hmmm, no niech będzie... Zrobie aż 2 ! :D

      Usuń
  11. Paczka do Japonii szła krócej niż do Torunia z Poznania :D Obydwie paczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetny pomysł! Koniecznie muszę wysłać paczkę znajomym z Chin! Zaskoczyłaś mi tym, że paczka doszła tak szybko.
    p.s.Trochę zazdroszczę prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę, to musi być mega miłe robić komuś prezent zza granicy. :D No i oczywiście dostawać łakocie, których nie ma u nas!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie w tym roku Poczta Polska powinna kochać w miesiąc dobre 200zł im oddałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna akcja! Bardzo ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Aleeee cuuuuda! Ptasie mleczko rulez ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie akcje są świetne. Sama chciałabym w takiej akcji uczestniczyć, ale niestety nie znam nikogo z Japonii :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile płaciłaś za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile płaciłaś za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile płaciłaś za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka z Sayonara Namida